ODKRYJ nasze propozycje na DZIEŃ NAUCZYCIELA
Sprawdź

Jakie są koszty transportu? 

Transport różni się w zależności od rodzaju zakupów.
Przy zakupach on-line automatycznie jest naliczany koszt dostawy w podsumowaniu.
Przy zakupach stacjonarnych oferujemy możliwość wyboru przedziału czasowego samej dostawy, za dodatkową opłatą.
Koszt dostawy w Warszawie i okolicach, uzależniony jest od strefy w jakiej znajduje się miejsce docelowe.

Cennik transportowy

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Część produktów Hortorusa oferujemy z dostawą na terenie całej Polski w czasie 72 h.
Zamówienia realizujemy do 10 dni roboczych. Przy zakupach w naszym sklepie on-line w przypadku roślin, nie będących na stanie magazynu Hortorusa czas dostawy wynosi do 14 dni roboczych.Realizacja dostaw odbywa się w godzinach 08:00-18:00 od poniedziałku do piątku.
Ponad 90% przesyłek dostarczamy do 24h od naszej wysyłki!

Czy jest możliwa zmiana zamówienia po opłaceniu?

Ewentualne zmiany zamówień, proszę kierować do naszego Centrum Obsługi Klienta. Proszę przed kontaktem, przygotować numer zamówienia.
Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu : + 48 22 245 32 10
Pod adresem e-mail :  bok@hortorus.pl
Możliwy jest również kontakt przez okienko czatu który znajduje się po prawej dolnej stronie.

Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT? 

Tak, jest taka możliwość. Warunkiem jest podanie danych do faktury na etapie składania zamówienia.
Zgodnie z art. 106b ust. 5 ustawy o podatku od towarów i usług  po złożeniu zamówienia uzupełnienie tych danych nie będzie możliwe i w związku z tym nie będziemy mogli wystawić faktury VAT.

Jakie są formy płatności?

Udostępniamy możliwość płatności on-line poprzez :  przelew na rachunek bankowy; płatności online lub kartą kredytową / debetową.
W naszym sklepie stacjonarnym oczywiście honorujemy płatność gotówką lub kartą kredytową / debetową.

Czy jest możliwość kupienia większej ilości danej rośliny?

Tak, jeżeli podczas procesu zakupowego, system pokazał, iż nie ma takiej ilości w sklepie, prosimy o kontakt bezpośredni.

Czy jest możliwość zakupienia karty podarunkowej? 

Kartę podarunkową można zakupić stacjonarnie w naszym Centrum przy ul. Płochocińska 81, w Warszawie i podobnie jest z jej realizacją. Nie można wymienić jej na gotówkę i służy wyłącznie do rozliczenia płatności w naszym sklepie stacjonarnym. W momencie gdy cena wybranego produktu jest wyższa niż znajdujące się na karcie podarunkowej środki, istnieje możliwość dopłaty różnicy gotówką lub kartą płatniczą. Karta podarunkowa jest jednorazowa i jest dostępna w szerokim przedziale kwotowym. Okres ważności to 6 miesięcy od chwili jej zakupu.

Jak pakujemy rośliny?

W naszym Centrum, przed wysyłką każdą roślina przechodzi szczegółową kontrolę przez naszych ekspertów. Dbamy o to, aby każda roślina spełniała najwyższe standardy jakości. Po zatwierdzeniu, zabezpieczamy podłoże i dokładnie owijamy roślinę tekturą falistą, co chroni ją przed uszkodzeniami podczas transportu. Nasze rośliny pakowane są wyłącznie w ekologiczne materiały, dobrane z troską o środowisko. Każdy element opakowania, od tektury po kartony, jest biodegradowalny i przyjazny dla natury. W okresie niskich temperatur dodajemy do przesyłek wkłady grzewcze, które zapewniają optymalne warunki podczas transportu. Dzięki temu Twoja roślina dotrze do Ciebie w doskonałym stanie, niezależnie od pory roku.

Jak mierzymy rośliny? 

Każda roślina, przedstawiona w ofercie sklepu jest mierzona od jej podstawy do najwyższego punktu.

Kontakt

Telefon: + 48 22 245 32 10
poniedziałek - piątek 10:00-18:00, sobota 08:00 - 18:00 | niedziela 09:00- 16:00

E-mail: bok@hortorus.pl

Adres Sklepu: Płochocińska 81, 03-044 Warszawa, Białołęka

Znajdź nas!

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu